CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, October 17, 2010

HARIKU

Salam pertemuan sekali lagi buat ruangan yang terlalu lama menyepi…

Aisshhh…tak tau dah nak kata ape….sebabnye aku sekarang ni sibuk tahap gaban dah

Melampau-lampau maha sibuk nye….ngalahkan perdana menteri Uganda dah…hahahablogger-emoticon.blogspot.com

Aiiiyyyaaa……nasib aku lah kan semester ni dapat lecturer dan subject yang sememangnye kena buat tugasan yang banyak…

Ni pun curi-curi masa gak nak tulis menatang ni…blogger-emoticon.blogspot.com

***(sebenarnye aku yang dah malas dan dah tak larat nak mengadap assignment aku tu…otak aku dah tepu dan beku tak dapat nak pikior ape…)blogger-emoticon.blogspot.com

Waktu sekarang ni pun masalah dalam idup aku pun dah sama menyemak juga…blogger-emoticon.blogspot.com

Aku pun tak faham juga dengan orang-orang yang ade ni….

Entah apa jelah kan benda remeh pun nak berkira sangat…aiissshhh….sungguh la tak fahamblogger-emoticon.blogspot.com

Walaupun sekarang ni kehidupan aku agak kelam kelibut tapi aku masih bersyukur

Nak tau tak pe sebab??haaaaa….blogger-emoticon.blogspot.com

Jeng jeng jeng….hahaha….trimas sangat kepada insan-insan yang sudi jadi tempat aku luah kan perasaan walaupun kena maki dengan akublogger-emoticon.blogspot.com

Syabas kerna dapat bertahan..hohohoho….blogger-emoticon.blogspot.com

Boleh dikatakan aku masih beruntung lah juga

Masih ada yang nak limpahkan rasa kasih dan perihatin untuk aku…huhuhu tetiba aku rasa terharu pulopp…kakakaka

blogger-emoticon.blogspot.com

0 comments: