CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, October 16, 2011

Emosi

haiiiii....cewah!!!hahaha...lama gak aku tak hapdate page aku ni kan...al-maklumlah ade sedikit ke-busy-an sekarang ni...
By the way...entri aku pada kali ni pasal emosi...hahaha aku baru belajar jadi manusia kot sebab tu baru rasa emosi...hahaha Hormon dalaman yang kurang stabil mungkin...
Lately ni aku memang agak terasa dengan banyak benda...even pada benda yang remeh pun aku akan terasa...aku tak pastilah kenapa...(agak musykil dengan diri sendiri jugak!!)
Selama ni aku tak pernah pulak nak emosi or sensitif pada siapa-siapa pun...Even orang kutuk aku ker...hina aku ker...marah aku ker...takda effect pun kat hati aku..(sejak bila aku ade hati???)
Mungkin ini semua salah aku juga...Yerlah kadangkala kita tak perasan kelakuan kita yang mungkin buatkan orang disekeliling kita rasa jengkel...rasa meluat...rasa menyampah... And I know that I'm not perfect.
Tapi...jika memang aku ada buat silap pada siapa-siapa yang mengenali aku yang hina ini harap dimaafkan yer... Harap beritahulah ape kesalahan yang aku dah buat takda lah nati masing-masing tambah dosa... Yerlah yang satu pihak boleh buat syak wasangka yang silap dan satu pihak lagi tambah dosa dengan mengumpat cerita pada orang lain sana sini...
Anyway....memang aku rasa aku bukan diri aku yang sebenar jek lately ni... Isshhh... Aku tak suka betol jadi orang yang hormon tak stabil...
Apepun aku akan tetap tersenyum dan ketawa menghibur orang yang ada disekeliling aku.... Ape yang aku rasa dan aku alami biar aku sahaja yang pendamkan...Lagipun pada siapa aku nak bercerita??
Aku hanya mampu mengadu pada sang Pencipta...betapa pedih dan sayu hati aku sekalipun...Aku tahu Dia Maha Mendengar...
Buat teman-teman diluar sana aku mohon ampun dan maaf dunia dan akhirat atas segala yang terjadi disepanjang perkenalan kita... Aku hanya insan hina yang tak punyai apa-apa... Aku hanya ada kesetiaan dan ingatan untuk menjadi teman...Aku tak punya wang ringgit mahupun harta yang berjuta...
Maaf sekali lagi...Semoga kita bertemu lagi...Insya Allah

0 comments: