CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, April 8, 2009

MUHASABAH CINTA KU..... wahai...pemilik nyawaku... betapa lemah diriku ini... berat...ujian dari Mu... ku pasrahkan senua pada Mu... Tuhan....baru ku sedar... indah...nikmat sihat itu... tak pandai aku bersyukur... kini ku harapkan cinta Mu... kata-kata cinta terucap indah... mengalir berzikir dikidung doa ku... sakit yang ku rasa biar...jadi penawar dosa ku.. butir-butir cinta air mata ku... teringat semua yang Kau beri untuk ku... ampuni khilaf dan salah selama ini Ya Illahi... muhasabah cinta ku... Tuhan... kuatkan aku... lindungi ku dari putus asa... jika...ku harus mati... pertemukan aku dengan Mu.... hayati lirik lagu ni...aku suke dgn lirik lagu ni.first time aku dgr lagu ni aku tertarik dgn melody nya yang tenang.actually, lagu ni lagu nasyid dari seberang.lau x silap penyanyi dye edcoustic then aku try dgr lirik lagu ni.walau pn ringkas tapi sedap di dgr penggunaan bhs yang indah.seronok gak dgr lagu-lagu nasyid ni.buat muhasabah diri gak.bkn kata tetiba nk jd alim pulak kan...tapi kna gak lah sdr dri ni saper...bg ak yang mmg ske music,ak xkesah music aper pn sumer aku layan.kdg2 ak ske dgr lagu based on lirik or melody.tapi skang ni ssh lah nk dgr lagu yang ikt taste aku lah kan..kdg2 dgr lagu tuh menyampah cam xder modal nk cipta lagu jer.ntah paper jer lagu nyer...bkn nk kutuk tp biar lah lagu yg ader quality sket.kna gak fikir kan naper org malaysia sndri ske dgr lagu dr luar compare to lagu local?so....renung2kan sbb nya... sometimes bkn sbb penyanyi tapi lbh pd lagu tu sndri...yg ader kekuatan.

0 comments: