CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, December 22, 2011

Si Comot dan Shycat

Yoosshhhh!!! Lamanye rasa tak meng-hap-date....wuuu....
Maaflah agak kekurangan masa untuk menjenguk disini...UhhUkKKk!!! 
*sedey lah pulak*
Anyway, sedang sibuk menyiapkan beberapa tugasan yang penting buat masa ini. 
Jennggg Jennggg Jennggg!!! 
*ala-ala mission impossible kekononnye..*
Assignment submission lah... Presentation... Discussion... Training... Dating..
*eh??bila pulak??*
Huhh!! Yang penting hectic and chaos lah jugak kehidupan untuk beberapa hari ni. Kucing belakang umah aku pun tak sibuk macam aku kan...
*hahaha...motipp sangat nak kaitkan kucing belakang umah tuh!!*
Aku nak sambung balik lah cerita aku yang terputus bekalan elektrik sekejap tuh. Bukan aku tak bayau tapi memang aku tak sempat nak sambung.
*hehehe..busy katanyee..
Jom sambung.
Si Comot sekarang ini masih macam biasa dengan muke slumber cap Dr.Martine. Poyo macam tak ada apa yang berlaku.(tuh standard katanya). 
Sibuk dengan macam-macam program yang dia sertai dah macam ahli politik nak raih undi lagaknya.
(busy betol tapi bukan busybody yer..).
Pertemuan singkat yang tak terduga dengan Shycat dalam satu program menjalinkan sebuah hubungan yang tak dapat ditafsir.
(ceh!ape dah jadi??). 
Mulanya masing-masing segan ala-ala main aci intai balik pintu, namun lama kelamaan hubungan berlangsung dalam talian sahaja begitu akrab. Namun tak mampu ditafsir sama ada ia hubungan yang serius atau sekadar teman tapi mesra.
Mungkin ia sekadar ada sahaja tiada apa yang lebih dari itu. Suatu jurang yang Si Comot rasa terlalu besar dan dia juga patut sedar siapa dirinya jika disamping Shycat. 
Si Comot tak mahu memikirkan perkara yang remeh itu terus berlegar diruangan mindanya. Apa yang mampu Si Comot lakukan hanyalah sekadar melihat dan menunggu apa yang bakal berlaku. 
Dugaan takkan pernah putus hadir silih berganti. Namun itulah lumrah hidup dan hukum karma. 
Tabahlah duhai Si Comot atas segalanya.

Okey. Kali ini memang pendek jelah kisah Si Comot yang aku cuba sampaikan. 
Nati aku sambung lagi. Banyak tugasan dan urusan kerajaan (aku punya term) yang kena lunaskan.
Have a good day dude =)

0 comments: